woensdag 16 februari 2011

fotoshoot 3 20-01-11

Fotoshoot 3 

deze shoot bestaat uit 2 totaal verschillende delen. Ik heb het mobieltje gebruikt als status symbool omdat iedereen altijd maar de nieuwste en duurste toestellen wil hebben.
De andere fotoshoot ging erom dat je ookal heb je heel veel 'digitale' vrienden je toch alleen kunt zijn.
Dit vind ikzelf de beste foto's van beide shoots:


Commentaar:  belichting van de foto zorgt ervoor dat de achtergrond wegvalt wat de foto sterker maakt. de details zijn leuk zoals de tatoeage en de ketting van telefoons, een overdaad die erg letterlijk maar toch origineel is.
De eenzaamheids shoot heeft veel bewogen en onderbelichtte foto's, het idee met het bord is mooi maar de technische kant is onder het niveau.

Mening: ik vind de foto met de 'gangster' ontzettend leuk geworden, alles klopt. Hij drukt ook precies uit wat ik wilde overbrengen en is ondanks dat het best letterlijk is toch origineel.
het idee van mijn andere fotoshoot vond ik heel veelbelovend en ik vind het jammer dat veel foto's mislukt zijn. Dit is een shoot die ik graag over zou willen doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten