woensdag 9 maart 2011

fotoshoot 8

Dit is de laatste fotoshoot die we met Otto bespreken, volgende week moeten Malou en ik onze eigen foto's becommentariseren.
vorige week kreeg ik een advies om eens iets totaal anders doen met mjin thema dan voorheen. Ik heb geprobeerd de luchtige, leuke kant van muziek, digitalisering en techniek te laten zien.
Deze foto vond ik meteen de beste, hij is dynamisch, kleurrijk en er zit een soort speelsheid in.
Commentaar: mooie belichting, lekker los gefotografeerd.
Commentaar: leuk idee, erg vrolijk en toch heeft het te maken met mijn thema. De houding kan wel iets duidelijker en misschien is het een idee om alleen het persoon en verder helemaal niks van gebouwen of omgeving te fotograferen.
Voor de volgende week: proberen of ik de locatie van fotoshoot 7 nog een keer kan fotograferen en als het wer het toelaat nog een paar spring foto's maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten